Zmień nawyki na dobre

 Zmień nawyki na dobre Zmień nawyki na dobre Zmień nawyki na dobre Zmień nawyki na dobre Zmień nawyki na dobre Zmień nawyki na dobre Zmień nawyki na dobre
  • KLIENT: Ministerstwo Środowiska
  • NAZWA PROJEKTU: Zmień nawyki na dobre. Zmień klimat na lepszy.
  • CHARAKTER AKCJI: Kampania non-profit
  • MECHANIKA: Polymus jest autorem koncepcji kreatywnych i scenariuszy nowej serii spotów telewizyjnych
  • GRUPA DOCELOWA: Ogół populacji
  • CEL: Zachęcenie Polaków do zmiany codziennych nawyków w celu ochrony klimatu (zakręcenie wody, zmniejszenie temperatury)
  • KANAŁY KOMUNIKACJI: Telewizja
  • CECHY SZCZEGÓLNE / WYRÓŻNIKI: Udział gwiazd w kampanii ma charakter non profit. Pałac Kultury i Nauki również bezpłatnie udzielił praw do użycia wizerunku w spotach

Zobacz wideo: