Norton Profit Symantec

Norton Profit SymantecNorton Profit SymantecNorton Profit SymantecNorton Profit SymantecNorton Profit SymantecNorton Profit SymantecNorton Profit Symantec
  • KLIENT: Symantec
  • NAZWA PROJEKTU: Norton Profit
  • CHARAKTER AKCJI: Program lojalnościowy
  • MECHANIKA: Uczestnicy zdobywają punkty za nabycie oprogramowania objętego Programem, u dystrybutorów: AB, ABC Data, Tech Data, Action. Każdy produkt jest punktowany, a zdobyte punkty przeliczane są na gotówkę. Firma, która uzbiera minimum 50 zł w danym miesiącu, otrzymuje przelew na specjalną kartę przedpłaconą VISA, dedykowaną do Programu.
  • GRUPA DOCELOWA: Partnerzy handlowi Symantec
  • ZASIĘG: Baza partnerów Symantec
  • CEL: Zbudowanie lojalności wśród partnerów handlowych
  • KANAŁY KOMUNIKACJI: Mailing, strona www, bannery na stronach dystrybutorów.