Norton Dzień bez Twarzy

  • KLIENT: Symantec
  • NAZWA PROJEKTU: Norton „Dzień bez Twarzy”
  • CHARAKTER AKCJI: Kampania informacyjna
  • MECHANIKA: Kampania realizowana we współpracy z agencją Ciszewski Public Relations, która odpowiedzialna była za koncepcję oraz komunikację projektu. Polymus odpowiadał za przygotowanie dedykowanej strony internetowej oraz kreacje reklamowe. Kampania składała się z dwóch etapów: zainicjowania debaty społecznej na temat bezpieczeństwa Polaków w internecie oraz akcji „Dzień bez Twarzy”, która była kumulacją działań. Akcja miała miejsce 2 marca. Tego dnia na ulicach największych polskich miast kolporterzy bezpłatnego dziennika Metro założyli białe maski – symbol utraty tożsamości w wirtualnym świecie. Okładka oraz treść artykułu nawiązywały do kampanii. Dodatkowo została przeprowadzona akcja pod Sejmem. Przed budynkiem zostały ustawione makiety polityków pozbawionych twarzy.
  • GRUPA DOCELOWA: Media, użytkownicy internetu
  • ZASIĘG: Wynik kampanii to m.in.: informacje w kluczowych stacjach radiowych i telewizyjnych (łącznie 3 godziny czasu antenowego na temat bezpieczeństwa w sieci), publikacje w internecie i prasie
  • CEL: Zwrócenie uwagi Polaków na potencjalne zagrożenia, które wiążą się z nieostrożnym podejściem do kwestii zabezpieczeń swoich danych osobowych w internecie
  • KANAŁY KOMUNIKACJI: Internet, prasa
  • CECHY SZCZEGÓLNE / WYRÓŻNIKI: Kampania zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Marketingowe rozwiązania dla reklamodawców” w prestiżowym konkursie stowarzyszenia INMA.
Norton Dzień bez TwarzyNorton Dzień bez TwarzyNorton Dzień bez TwarzyNorton Dzień bez TwarzyNorton Dzień bez TwarzyNorton Dzień bez TwarzyNorton Dzień bez TwarzyNorton Dzień bez TwarzyNorton Dzień bez TwarzyNorton Dzień bez Twarzy

Zobacz wideo: