Miejska rozgrywka

Miejska Rozgrywka - ŚciankaMieMiejska Rozgrywka - quadyMiejska Rozgrywka - EkipaMiejska RozgrywkaMiejska RozgrywkaMiejska Rozgrywka - EkipaMiejska RozgrywkaMiejska Rozgrywka - ŚciankaMiejska Rozgrywka - Ścianka
  • KLIENT: Polska Telefonia Cyfrowa
  • NAZWA PROJEKTU: Heyah „Miejska Rozgrywka”
  • CHARAKTER AKCJI: Serie eventów, gier terenowych w przestrzeni miejskiej
  • GRUPA DOCELOWA: Młodzi ludzie, do 25. roku życia, średnio zamożni mieszkańcy dużych miast. Wykształcenie średnie i wyższe. Oswojeni z najnowszymi technologiami (telefony komórkowe, Internet, sprzęt IT)
  • ZASIĘG: Toruń, Gorzów Wlkp, Zielona Góra, Wałbrzych, Opole, Częstochowa, Nowy Sącz, Kielce
  • CEL: Promocja marki Heyah (kreowanie emocjonalnej więzi między Heyah a grupą docelową – zachęcenie jak największej ilości osób do przystąpienia do Heyah, wyróżnienie marki Heyah na tle konkurencji, budowanie spójnego wizerunku młodzieżowej marki powiązanej z zabawą)
  • CECHY SZCZEGÓLNE/WYRÓŻNIKI: Wyróżnikiem projektu był oryginalny scenariusz – nie został zorganizowany kolejny koncert czy pokaz, ale akcja angażująca młodych ludzi, w której brali udział nie jako bierni widzowie, lecz jako jej twórcy i aktywni uczestnicy