mBank – Radość życia

mbank - Radość życiambank - Radość życiambank - Radość życiambank - Radość życia
  • KLIENT: mBank i Gruner+ Jahr
  • NAZWA PROJEKTU: Radość życia
  • CHARAKTER AKCJI: Program multipartnerski skierowany do sektora B2C, uwzględniający użycie karty płatniczej
  • MECHANIKA: Płacąc kartą Radość życia, można było korzystać z rabatów i innych przywilejów oferowanych przez partnerów programu. Oferta wszystkich partnerów była dostępna m.in. w katalogach ukazujących się kwartalnie
  • GRUPA DOCELOWA: Czytelniczki tytułów należących do G+J, głównie kobiety, 18-55 lat, wykształcenie średnie i wyższe, mieszkające w małych i średnich miastach
  • CEL: Zbudowanie przewagi konkurencyjnej, dostarczenie czytelnikom G+J elementu lojalnościowego (zbudowanie więzi z tytułami), kreowanie pozytywnego wizerunku
  • KANAŁY KOMUNIKACJI: Prasa, billboardy, strona www, materiały POS
  • CECHY SZCZEGÓLNE/WYRÓŻNIKI: Wprowadzenie nowej karty płatniczej, przeznaczonej głównie dla kobiet z małych i średnich miasteczek, których zarobki nie przekraczały 2000 zł netto na osobę