Klub w Podróży TUI

Klub w Podróży TUIKlub w Podróży TUIKlub w Podróży TUIKlub w Podróży TUIKlub w Podróży TUIKlub w Podróży TUIKlub w Podróży TUIKlub w Podróży TUIKlub w Podróży TUI
  • KLIENT: TUI
  • NAZWA PROJEKTU: Klub w Podróży
  • CHARAKTER AKCJI: Program lojalnościowy, skierowany do osób korzystających z oferty TUI i Scan Holiday
  • MECHANIKA: Uczestnikami Klubu w Podróży zostały osoby, które zawarły co najmniej jedną umowę o udział w imprezie turystycznej z katalogu TUI lub Scan Holiday w okresie od 1.12.2006 r. Każda osoba, która w trakcie trwania programu zawarła taką umowę, otrzymała kartę klubową wraz z loginem i hasłem uprawniającym do przystąpienia do programu. W ramach programu klubowicze byli premiowani benefitami, których liczba zależała od ilości wyjazdów
  • GRUPA DOCELOWA: Klienci TUI i Scan Holiday, zamożni i z klasy średniej
  • ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 30.000 rekordów / około 6000 uczestników
  • CEL: Zwiększenie sprzedaży wycieczek, zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki, utrzymanie obecnych i przyciągnięcie nowych Klientów
  • KANAŁY KOMUNIKACJI: Prasa, strona www, materiały POS, mailingi
  • CECHY SZCZEGÓLNE/WYRÓŻNIKI: Program lojalnościowy oparty na budowaniu emocji i indywidualnym podejściu do Klientów, dostarczający swoim uczestnikom wiele dedykowanych, wartościowych benefitów