HP – Dzieła zebrane

  • KLIENT: HP
  • NAZWA PROJEKTU: HP – Dzieła zebrane
  • KANAŁY KOMUNIKACJI: Punkty sprzedaży AGD/RTV w centrach handlowych
  • MECHANIKA: Przy półce z drukarkami konsument trafił na niestandardowy POS – wydrukowane w twardej oprawie  „Dzieła zebrane – Henryka Sienkiewicza (Ogniem i mieczem, Potop, Pan Wołodyjowski i Krzyżacy), czyli 3 000 stron ku pokrzepieniu serc”.  Konsument na własne oczy zobaczył możliwości drukarki HP. Ponadto mógł „Dzieła” przekartkować i przekonać się, że jakość wydruku z ostatnich stron jest dokładnie taka sama jak strony tytułowej.
  • CEL:Poinformowanie konsumentów w miejscu sprzedaży, że wielofunkcyjne urządzenie HP DeskJet Ink Advantage Ultra 4729 umożliwia wydruk nawet 3 000 stron w wyjątkowej jakości, przy zachowaniu wyjątkowo niskich kosztów wydruku jednej strony.

Projekt otrzymał wyróżnienie w konkursie Golden Arrow 2017