Fast Riders HP

Fast Riders HPFast Riders HPFast Riders HPFast Riders HP
  • KLIENT: Hewlett-Packard
  • NAZWA PROJEKTU: Fast Riders
  • CHARAKTER AKCJI: Konkurs dla promotorów HP
  • MECHANIKA: Uczestnicy byli nagradzani w dwóch rankingach: punktowym (największa sprzedaż) i wzrostowym (najwyższy wzrost sprzedaży w stosunku do ubiegłego kwartału). Konkurs trwał od 1 lutego do 30 kwietnia 2012 r.
  • GRUPA DOCELOWA: Promotorzy HP o statusie Gold lub PP
  • ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 300 / 100
  • CEL: Zwiększenie sprzedaży
  • KANAŁY KOMUNIKACJI: Strona www, e-mailingi
  • CECHY SZCZEGÓLNE / WYRÓŻNIKI: Nagrody w postaci rowerów marki Scott/Electra, sporttesterów, voucherów podróżnych. Nagrodą główną był skuter Vespa. W sumie rozdano 84 nagrody.