Electrolux Ambasadorzy

Electrolux AmbasadorzyElectrolux AmbasadorzyElectrolux AmbasadorzyElectrolux AmbasadorzyElectrolux AmbasadorzyElectrolux AmbasadorzyElectrolux AmbasadorzyElectrolux AmbasadorzyElectrolux AmbasadorzyElectrolux Ambasadorzy
  • KLIENT: Electrolux
  • NAZWA PROJEKTU: Electrolux Ambasadorzy
  • CEL: Wsparcie sprzedaży produktów dużego AGD marek Electrolux, AEG, Zanussi; wzrost sprzedaży promowanych marek
  • MECHANIKA: Promocja i sprzedaż promowanych produktów w wybranych sieciach handlowych na terenie całego kraju. Akcja „przy półce”: promotorzy Electrolux udzielali informacji na temat sprzętu i zachęcali do zakupu produktów z całej grupy tj. Electrolux, AEG, Zanussi
  • GRUPA DOCELOWA: Konsument ostateczny
  • ZASIĘG: Wybrane sieci handlowe na terenie całego kraju (95 promotorów)
  • CECHY SZCZEGÓLNE / WYRÓŻNIKI: Sukces akcji potwierdza fakt wygenerowania wysokiej dynamiki sprzedaży promowanych produktów, dzięki aktywnemu zachęcaniu nabywców do ich kupna, jak również spontaniczne zwracanie się kierowników hal do firmy Electrolux z prośbą o kontynuację akcji